Garanti Şartları
Satın aldığınız ürünler, üretici veya ithalatçı firmaların garanti kapsamındadır.
Garanti süresi, ürünün markasına ve türüne bağlı olarak değişiklik gösterebilir ve ürünle birlikte verilen garanti belgesinde belirtilmiştir.
Ürünle birlikte gelen fatura ve garanti belgesi, garanti süresi boyunca saklanmalıdır.
Bu belgeler, garanti kapsamında hizmet alabilmeniz için gereklidir.
Garanti kapsamına giren ürünlerde, üretim kaynaklı arıza veya işlevsel bozulmalar yaşanması durumunda, yetkili servisler tarafından ücretsiz onarım, değişim ya da iade işlemleri uygulanır.
Kullanım hatası, sıvı teması, darbe, yetkisiz müdahale veya garanti süresi dışında kalan durumlar garanti kapsamına girmez.
Arızalı ürünler için öncelikle ürünün orijinal ambalajı, faturası ve garanti belgesiyle birlikte üretici firmanın yetkili servisine başvurulması gerekmektedir.
Garanti kapsamında işlem yapılabilmesi için ürünün fiziksel olarak incelenmesi gerekebilir.
Ürün ile ilgili yaşanabilecek her türlü sorun için müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Gerekli yönlendirmeler ve destek en kısa sürede sağlanacaktır.
Garanti süreçlerinde üretici ya da ithalatçı firmaların belirlediği prosedürler esas alınır.
Aracı bir platform olarak bu sürecin sorunsuz ilerlemesi için alıcıya destek sağlar ancak nihai garanti hizmeti üretici ya da yetkili servis tarafından sunulur.